Sub-Boards

Board Threads Posts Last Post
No New Posts Xbox Games

5 13 Halo
by BlueMeanie80
Oct 27, 2018 9:02:40 GMT
No New Posts Xbox Accessories

1 2 Xbox pad on PUBG
by HalStep
Jan 7, 2018 23:33:53 GMT

Xbox Forums

Status    Subject Created By Replies Views Last Post
No threads were found.

Board Information & Statistics

Board Statistics
Threads and Posts
Total Threads:6
Total Posts:15
Members
On This Board
You can create threads.
You can reply to threads.
You can create polls.
Members Online
Users Viewing
0 Staff, 0 Members, 1 Guest.

Shoutbox

HalStep: that's why i'm getting new post alerts for old posts :thinking: Jan 20, 2018 18:57:35 GMT
Odyssey: yeah sorry, looks better though and more organised for posts. Jan 20, 2018 20:12:09 GMT
slamminbones: Yup forum looks better and easier to use all round. Jan 22, 2018 20:08:42 GMT
slamminbones: nicely done. Jan 22, 2018 20:08:54 GMT
HalStep: just freaked out wondering why i could hear voices on my laptop,i checked task manager to see if teamspeak had opened or if windows 10 had bugged and connected me to skype or something.turns out the twitch window auto plays (rofl) Feb 1, 2018 19:06:16 GMT
Odyssey: Yeah, works really well doesn't it :) Feb 1, 2018 20:37:37 GMT
Odyssey: Tonight PUBG robbed me of a tasty chicken dinner, I will never forget :'( Feb 2, 2018 22:43:49 GMT
adcook: After last nights dire performance on both PUBG and RL, I assume we will be hammering the Rainbox6 siege free weekend. I forgot to set it downloading last night so I must remember to set it off when I get in at 4pm Feb 16, 2018 8:44:46 GMT
Odyssey: gonna try it later hopefully. Feb 18, 2018 18:37:56 GMT
Odyssey: wow, that wind and snow.... Mar 1, 2018 22:39:05 GMT
adcook: we had no more snow, so no snow day for me playing games :( Mar 2, 2018 9:13:51 GMT
Odyssey: Twitch now shows previous streams in a window below, pretty cool. Mar 9, 2018 20:43:31 GMT
adcook: New tomb raider film.... meh. Mar 24, 2018 19:40:22 GMT
Odyssey: Yeah, trailer put me off, action sequences looked cheap. Mar 24, 2018 23:05:36 GMT
Odyssey: No COD campaign but there is battle royale? hmmmm I always say I wont buy it then rush out on release day... May 18, 2018 22:19:35 GMT
slamminbones: Did i hear COD. May 23, 2018 20:16:01 GMT
slamminbones: couple days off beening booked then. May 23, 2018 20:16:12 GMT
slamminbones: being* May 23, 2018 20:16:23 GMT
Odyssey: Red dead on friday, PS4 or Xbox? :thinking: Oct 24, 2018 7:37:08 GMT
Odyssey: New map available on the PUBG test server :) Dec 7, 2018 10:47:10 GMT